Pan Pizza in our hearts <3

hejhej!
Imorse försökte jag hitta ngn som ville med mejj in te stan, va nt ngn som kunde... Så jag fick med mejj moa te estop ist.. Fick ta mammas cykel för min e helt dampad xP
Efter e-stop åkte vi hem te mejj o logga in på msn, så frågade Julle om vi hade lust o komma te henne, så cklade vi dit o tog en MASSA bilder som julia håller på o skicka te mejj nue :)
När vi va på lekan o typ snacka elr ngt så ringde mamma o bah, du har min cykel va? för hon skulle iväg på fest o dom va redan sena o så hade jag hennes cykel (dom skulle cykla dit)
så jag fick skynda mejj aaaaaaas mke hem xP
Körde från lågagård hem på 8 min + att jag typ va på lekan när jag började ta tid... så det blir aaaas snabbt xP


Nu va dt typ ingen som fattade för jag snackar så osammanhängade xP
Men ni får stå ut x)


Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0