Trött dag!

Hejhej
Dagen började med att jag låssas sov för att nt mamma skulle tvinga upp mejj från sängen ;)
Vi sov ju över hos dom vi var på fest hos.
Men iaf, när mamma hade gått la jag mejj o läste lite...
o så hörde jah mamma typ rusa mot stugan där vi sov o bah Vilma vi måste skynda oss, Viggo ska på kalas hos hans kompis.
Jag bah men bva inte det klockan två (klockan va ca tjugo i tolv då) men så sa mamma att hon hade kommit ihåg fel och att pappa ringde o sa att det var klockan tolv. o där låg jag i sängen i typ pjamas xP
Men vi han, kom faktiskt bara fem min försent o det e bra med tanke på hur långt ut på landet festen va :)
Jag hade ju inte ätit någon frukost, så vi åkte hem o plockade upp pappa o ut till något fik på östra stranden.
Åt en macka me kräftsallad och den stor jättegod glass ;)
Efter det åkte jag bah hem o tråkade, försökte få med mejj någon te brottet men Emme drog sejj ur bah för att det regnade hoss henne ;O Läste Issas blogg precis o hon hade vatt på brottet men det hade inte regnat alls där!
Men satte mejj iaf vid datan o bestämmde med Moa att vi skulle träffas ute vid busshållsplatsen o göra något :)
Hade jättekul sen me moa, skrattade skitmke xD
Sen hem  äta o sätte sejj vid datan :)
Nu e jag jätte trött men ska fösöka degsina ngt snuggt på gSm :)

Hur har er dag varit?

Kram Vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0