Godmorgon, ellr något sånt xP?

Hejj!
Sov till tolv idag höhö, eller inte rikigt dovv, men låg i sängen o halvsov iaf :)
Sen blev dt datan..., Kollade igenom en massa gammla komentarer o klickade in på Millys blogg, hittade en MASSA fina gratis degsiner som hon hade gjort, o såklart så blev jag kär i denna :D
Verkligen jätte nöjd över hur fin min blogg har blivit bara idag xP
Hoppas ni läsare också tkr det?

Idag vet jag inte rikigt vad som kommer hända, pappa har lovat att han ska spela lite fotboll med mej. han var typ bäst i sitt lag när han var lite jööh xP
nej, men han var väldigt bra...
Senare idag ska jag göra något med Emma i allafall...
ser ut som om det kommer bli datan hela förmidagen "/

Men vad tycker ni läsare, gillar ni min nya degsin?

Kram Vilma (l)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0